• Jeugdopleiding

De Jeugdopleiding van VV GOES

De organisatie van onze jeugdopleiding is er op gericht dat elk kind recht heeft op voetbalplezier en –ontwikkeling. Dat betekent voor de teamindelingen dat elke voetballer op zijn of haar eigen niveau ingedeeld wordt. Elk individu heeft een niveau nodig waarop keuzes uitdagend zijn en waarin er balans is tussen lukken en mislukken. Daarnaast is de aanwezigheid van leeftijdsgenoten belangrijk en moet de indeling passen bij de ambities en motivatie van het kind. De teamindeling is een middel om spelers op het juiste niveau met elkaar te laten trainen en spelen. Wij willen prestatievoetbal harmonieus laten samengaan met recreatie voetbal, het spelplezier staat immers altijd voorop. En bij VV GOES is er aandacht voor ieder team! Een relatief kleine vereniging met korte lijnen en grote ambities.

De Jeugdcommissie is een actief onderdeel van de vereniging waar we naast competitievoetbal ook andere activiteiten organiseren. De combinatie zorgt voor een goede sfeer en betrokkenheid.
    Ben je tussen de 6 en 19 jaar en wil je graag voetballen? Vraag dan gerust een proeftraining aan via jeugdinfo@vvgoes.nl of Whatsapp naar 06-11292432