• Medische Begeleiding

• Sinds dit seizoen verzorgt Mens & Beweging (fysiotherapie en revalidatie) de sportmedische begeleiding bij vv Goes. Mens & Beweging is gericht op sport en orthopedische revalidatie en begeleiding van talent.
    Spreekuur
    Er is de mogelijkheid om je blessure te laten screenen door de fysiotherapeuten van Mens en Beweging. Je wordt onderzocht en eventueel kort behandeld, natuurlijk krijg je advies over je blessure en eventuele oefeningen. Dit is voor leden van vv Goes volledig gratis. Is meer behandeling nodig dan kan je daar een vervolgafspraak voor maken met Mens en Beweging of bij een praktijk voor fysiotherapie naar keuze. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht. Voor meer informatie over vergoedingen zie hieronder.

Het spreekuur bij vv Goes is op maandagavond 19:00 uur.

Afspraak maken
    Voor blessure screening is aanmelden verplicht. Dit kan door contact op te nemen met 0113-213715.

Wil je direct een afspraak maken voor behandeling bel dan naar de praktijk: maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur via 0113 - 213715. Even binnenlopen bij de praktijk kan ook altijd.

Kosten voor leden van vv Goes
    Zoals gezegd is de screening gratis, ook als je meteen kort behandeld wordt, kost je dat niets. Is vaker of intensiever behandelen nodig dan worden deze kosten gedeclareerd. Dit wordt vooraf met je besproken. Ben je onder de 18 jaar dan worden alle behandelingen vergoed door de verzekering, vooraf aan screening of behandeling zal contact worden gezocht met de ouders. Ben je ouder dan 18 jaar dan verloopt het via de aanvullende verzekering. Zorg dat je dus een verzekering afsluit voor fysiotherapie. Ben je niet aanvullend verzekerd kijk dan op www.mensenbeweging.nl/tarieven voor de tarieven.

Mens & Beweging heeft contracten met alle verzekeraars. Je kunt direct terecht, zonder verwijzing van de huisarts.

Advies aan trainer/coach
    Tenzij de behandelde bezwaar maakt, zal er ook een advies naar de betreffende trainer/coach gegeven worden met betrekking tot de inzetbaarheid van de speler. Ook kunnen adviezen over de training gegeven worden om een sneller herstel te krijgen.

Sporttape
    Als het nodig is om te tapen kun je daarvoor ook bij de fysiotherapeuten van Mens en Beweging terecht. De tape dient wel zelf betaald te worden. Het intapen is gratis, tenzij het onder fysiotherapeutische behandeling valt. Dit wordt altijd vooraf kenbaar gemaakt.

Sportkliniek ADRZ
    De fysiotherapeuten van Mens en Beweging hebben directe lijnen met sportartsen van het ADRZ Sportkliniek. Mocht er aanvullend onderzoek nodig zijn kan er overlegd worden met de sportarts en eventueel kan Mens en Beweging snelle doorverwijzing regelen. Verwijzing van de huisarts is noodzakelijk.

Vragen?
    Voor al je vragen over blessures, fysiotherapie en begeleiding kan direct, telefonisch, verlopen. Het telefoonnummer van Mens & Beweging is: 0113-213715. Wil je meer informatie over Mens & Beweging bezoek dan de website www.mensenbeweging.nl