• François en Peter, welkom als nieuwe bestuursleden van VV Goes

Na geruime tijd achter de (bestuurs)schermen te hebben meegekeken zijn wij erg blij dat François Verrijzer en Peter Ter Bruggen zijn toegetreden tot het bestuur van VV Goes. Beiden zijn natuurlijk al erg bekend bij de leden dus een verdere introductie is hier niet nodig. François gaat zich binnen het bestuur bezighouden met een breed aantal taken en is natuur representant van Zaterdag 1. Peter neemt de portefeuille jeugd voor zijn rekening en behartigd hun belangen. Tijdens de laatste ALV is hun toetreding unaniem goedgekeurd.

Daarnaast is het ook goed te vermelden dat John Vette na een tijdelijke afwezigheid weer actief wordt binnen het bestuur. Hij is verantwoordelijk voor de portefeuille Technische Zaken binnen het bestuur. Hij neemt deze taak over van Hugo Barends, die zich recentelijk heeft bedankt voor het bestuur.

Ook goed te melden dat Pim van Dieren, bij het bestuur, achter de schermen mee aan het kijken is om ook te bekijken of een eventuele bestuursfunctie hem past.

Wij zijn blij dat het in tijden dat het moeilijk is voor vereningingen om bestuursleden te vinden er altijd vrijwilligers zijn die toch actief willen zijn en een bestuurlijke rol willen vervullen. Helaas zijn wij er nog niet en hebben wij zeker nog een aantal vrijwilligers nodig. Voor onder andere de rollen:

• Secretaris (bestuur)
    • Wedstrijdsecretaris
    • Veiligheidscoordinator

Heb je intereresse? Meld je dan aan via secretaris@VVGoes.nl en geef aan waar jouw interesse naar uitgaat.

Het bestuur wil graag Hugo Barends bedanken voor zijn tomeloze inzet en bijdrage in het bestuur afgelopen jaren. Hugo heeft aangegeven zich nu vooral te willen blijven richten op de Technische Commissie waar hij al lang deel van uit maakt.

John Vette is als bestuurslid belast met de portefeuille Technische Zaken en onderhoudt vanuit deze rol de contacten met de Technische Commissie.

Hugo, namens het Bestuur en de leden nogmaals dank voor jouw bijdrage in het bestuur.

Het Bestuur VV Goes