• Het seizoen voor de jeugd van vv GOES is afgelopen. Het was fijn om afgelopen maanden weer te trainen. Helaas konden er geen wedstrijden gespeeld worden. Maar de onderlinge partijtjes en een onderling toernooi maakten veel goed. De sfeer is goed en dat merk je binnen de hele jeugdorganisatie. Nu is het zaak om deze lijn vast te houden en met kleine stapjes te werken aan de groei van jeugdleden. Heel groot willen we niet worden. Maar kwaliteit willen we wel bieden en dat voor iedereen!
    Afgelopen donderdag 2 juli 2020 heeft onze nieuwe JO13 en JO14 genoten van een bootcamp op Sportpark het Schenge. Onder begeleiding werden er diverse onderdelen met veel inzet en plezier afgewerkt. Geniet van de foto’s en een fijne zomervakantie voor iedereen.

Foto's van dit evenement kunt u hier bekijken..