• Op 17 juni bereikte ons het droevige bericht dat ons lid, oud speler en trouwe supporter Guus Bordui plotseling is overleden.
    Guus is in 1978 op 25 jarige leeftijd lid geworden van onze vereniging.
    Heeft jarenlang gespeeld in het tweede, het derde en vierde elftal van onze vereniging.
    Als eigenaar van The New Inn was Guus een trouwe sponsor van onze vereniging.
    Tijdens de thuiswedstrijden van ons eerste elftal stond Guus altijd op het ”dijkje” om onze spelers aan te moedigen.
    Zo nodig konden we op Guus een beroep doen om even bij te springen in de kantine.

Wij wensen zijn vriendin Carolien, zijn kinderen, kleinkinderen, familie en al die hem dierbaar waren heel veel sterkte met dit plotselinge verlies.

Wij zullen Guus herinneren als een lid met een rood/wit hart, die niet alleen in het veld, maar ook daar buiten heel actief was voor onze vereniging.

Bestuur v.v. G.O.E.S.