• Registratie en bestellen tickets Staphorst 1- vv G.O.E.S. 1 (zon) 12-9-2020

9 sep 2020
  • Toegang tot de bestuurskamer / sponsorhome is beperkt maximaal 3 bestuursleden, trainer, assistent-trainer en teammanager hebben toegang, reden is de beperkte ruimte door de COVID 19 maatregelingen.

Bereikbaarheid naar Sportpark “Het Noorderslag’’ is beperkt komende zaterdag, reden hiervan is dat er op het naast gelegen evenemententerrein de NK junior Moto Racing worden gehouden.

De route is als volgt: Neem afslag 23 A28, onder aan de afslag links, doorrijden tot aan de stovonde  hier gelijk rechts (gemeenteweg), deze +/- 2 km blijven volgen tot spoorlijn, voor de spoorlijn links af (parallelweg), na ongeveer 1 km ligt sportpark “Het Noorderslag” aan de linkerkant.

Goede en veilige reis naar Staphorst toegewenst !!

PUBLIEKS-TOEGANGSBELEID

Competitiewedstrijd vv Staphorst - vv Goes
    Zaterdag 12 september aanvang 14.30 uur (toegang vanaf 13.30 uur)

Entree;
    * Iedere bezoeker moet zich vooraf via de VVS-website middels registratie-formulier aanmelden door gebruik te maken van deze 'LINKtbv bovengenoemde wedstrijd.
    * Je registratie zal via mail inclusief formulier g.z.h.-verklaring worden bevestigd indien er nog plaats beschikbaar is binnen het maxium van 500 pers. 18jr plus.
    * Alleen met geprinte registratie-bevestiging en een correct ingevulde gezondheidsverklaring heb je recht op toegang dat geldt voor IEDEREEN!
    * Leden behoeven op vertoon van ledenpas en g.z.h-verklaring geen entree te betalen.
    * Jongeren tot 16jr behoeven geen entree-geld te betalen.
    * Niet-leden 16+ betalen € 8,-- entree, 65+ € 6,-- entree-geld.
    * Bij het passeren van de kassa, handen des-infecteren, met de aanwezige middelen.

Posities;

Rond het hoofdveld staan of zitten op tribune;

* Op de 'blauwe'- stippen op bestrating resp. stoelen op 1,5m1 uit elkaar.
    * Hygiene-maatregelen, looplijnen en aanwijzingen respecteren/gebruiken.
    * Geen spreekkoren aanheffen en/of anderszins 'besmettings-overdracht' een kans geven ondanks u dat geen corona-gerelateerde verschijnselen heeft.

In de kantine respectievelijk op terras Noord (uitdrukkelijk gescheiden van hoofdveld)
    * In de kantine mogen max. 100 personen aanwezig zijn die geacht worden te gaan zitten, op 1.5m1 uit elkaar ( stoelen/krukken niet verplaatsen.)

* Je wordt geacht zoveel als mogelijk op het terras te verblijven voor hapje/drankje waarbij geldt voor het terras maximaal 150 personen aanwezig mogen zijn op 1,5m1 uit elkaar.

Wij danken je op voorhand voor je begrip en medewerking, en heten u van harte welkom op basis van bovenstaande uitgangspunten.

Het bestuur van vv Staphorst

Algemeen telefoonnummer: 0522-461961