• Johan Hoogendam, Sjaak Schipper Robbie Simson en Adrie Strijd, zitten op de foto, even te genieten van een kopje koffie tussen de bedrijven door.

Deze mannen zijn de vrijwilligers die onder andere de tribune, kleedkamers,  clubgebouw en omgeving van de VV GOES er iedere keer weer piekfijn uit laten zien.

Toch kunnen de mannen wel een extra handje gebruiken om de "werkzaamheden" wat te verlichten. Daarom deze oproep.

Op maandagmiddag van 13.00 uur tot 15.00 uur en op vrijdagmorgen van 9.00 uur tot 12.00 uur wordt er op een ontspannen manier "geklust".

Misschien wilt u ook een handje komen helpen? Neem dan contact op met Johan Hoogendam, telefoon 06-23340010 of met één van de bestuursleden van de vereniging.

Zoals u ziet staat de koffie klaar!!